Het was onze allereerste keer in een club als deze, maar dankzij de vriendelijke ontvangst aan de bar was onze zenuwachtigheid meteen weg. Een aangename, bijna huiselijke sfeer, het fijne publiek en de heerlijke muziek deden de rest. We hadden een heerlijke avond samen en komen graag terug.