Nu we er eindelijk terug geraakt zijn,van corona geleden....pfffff,hebben we ons terug geamuseerd, Chrisje doe zo verder je bent goed bezig, we missen ons morris wel maar we hadden en goed gesprek samen over hem,we zien mekaar vlug terug nu Groetjes Fi & Ja????