Donderdag 18 augustus eerste keer geweest naar de club, was er naar ons gevoel wat druk & warm. Wordt wel flink van jetje gegeven zowel beneden als boven. Leuke muziek, lekker pizzatje. Tot nog eens als het wat koeler is. Was er heet op alle gebied. Grtz