Op 15 augustus voor de eerste maal een bezoekje gebracht. We voelden ons zeer op ons gemak. Vriendelijke mensen, hygiรซnisch en met veel respect. We hadden een zeer aangename avond. Bedankt aan J en L uit Breda? Voor herhaling vatbaar en zeker en vast tot ziens.