Vrijdagavond de 15 e weer een toffe avond in de Shivaz . Altijd leuk vertoeven daar . Leuk koppeltje leren kennen aan de toog , spijtig genoeg jullie gegevens niet gevraagd . Hopelijk zien we elkaar nog terug de volgende keer . Dikke knuffel aan Christel xxxx