Rikkie&Slingertje
schreef op oktober 18, 2021 om 8:51 am
Gisteren een heerlijke avond gehad en leuke mensen ontmoet. Supergezellig en spannend. Als apotheose nog een fantastisch uurtje beleefd met een heel leuk koppel. En zij weten nu wel wie wij zijn????. Knuffel voor Christel! Wij hopen snel tot ziens!????