Terug gisteren een spetterende avond beleefd,vol mooie en lieve mensen om ons heen.
De sfeer is er gemoedelijk en aangenaam.
Wie er noch nooit is geweest...Zekers een aanrader.
Gezellig interieur-aangename eigenaars,je voelt je onmiddellijk thuis.
AVEC PLAISIR.