We zijn een koppel dertigers en donderdag 3/9 gaan we voor 't eerst sinds lang terug naar Shivaz. Het is er altijd zo relaxed en we hebben het gemist. We kijken er naar uit!
Beheerdersantwoord van: Admin
Tot vanavond R&J Meer en meer dertigers en zelfs twintigers op donderdag - die trend zet zich door 🙂