Lieve Christel en Morris
Vandaag waren wij nog met het bekende volkswagembusje in Gent en moesten meteen aan jullie denken. We hopen net als voorgaanden dat jullie het een beetje kunnen redden en weer snel te weerzien!
Alle liefs
Rikkie en Slingertje
Beheerdersantwoord van: Admin
Hey R&S! hartelijk dank en hopelijk tot binnenkort 🙂