Evelyn en john
schreef op november 10, 2018 om 10:26 am
Gisteren voor de 1ste keer naartoe geweest. Zalige club met hele lieve mensen die het uitbaten. Je bent er direct op uw gemak door de zachte muziek en het goede onthaal. Zeker een aan te raden club. Bedankt voor de leuke en ontspannen avond.