Lieve Christel & Morris,
Wat missen we jullie en de gezelligheid van jullie geweldig relaxte club! We hopen dat het goed met jullie gaat en dat we weer snel richting Gent mogen komen.
Liefs C&P
Beheerdersantwoord van: Admin
Hey C&P. Wij hopen jullie snel opnieuw te mogen ontvangen met een maximum respect voor uw hygiene en veiligheid ingevolge de hangbare Covid19' voorschriften, zie hiervoor onze website โconceptโ pagina.! Greetz Christel & Morris *