Hey chrisje en morris,
hopelijk nog alles oké met jullie !
het begint toch lang te duren hé, dat we maar snel terug kunnen komen naar de shivaz.
Dikke kussen van ons en tot gauw !
Beheerdersantwoord van: Admin
Hartelijk Dank d&e, we wachten op groen licht van de overheid 🙂