Hey Chrisje en Morris. Hopelijk alles nog gezond en wel bij jullie. We missen de leuke ontspannende sfeer bij jullie enorm en hopen dat deze maatregelen snel opgeheven kunnen worden. Wanneer jullie terug open kunnen, zijn we zeker weer van de partij. Tot snel xxx I en V
Beheerdersantwoord van: Admin
Bedankt voor dit leuke bericht I&V - een bijzonder moeilijke periode voor vele kleine ondernemingen maar we maken het goed en gezond - tot binnen een paar weken 🙂