Gisteren eerste keer in Shivaz geweest, zeer mooie gezellige en gemoedelijke club. Leuke mensen leren kennen en ons goed geamuseerd. Vooral de tijd boven met L&D was zeer lekker. Wij ,komen zeker nog terug.
Dank aan Chris en Morris voor de gezellige bediening .