Heyhey!
Wij, jong koppel, zouden vanavond misschien ook nog eens richting Shivaz gaan. Enkele maanden geleden eens op zaterdag geweest en was voor ons een fijne ervaring. We weten wel niet zo goed hoe het er op donderdag aan toe gaat. Zijn er nog koppels die gaan?