Voor de 3e keer waren wij vrijdag 16/8 van de partij. Y begint zich meer en meer op haar gemak te voelen, zeker ook dankzij de goede zorgen en fijne babbels van Christel. In gesprek geraakt met newbie koppeltje S en A. Daarna jullie bekeken boven terwijl we zelf ook wat speelden. Vonden het fijn!